21 Ocak 2015 Çarşamba

Sosyal Yardımlaşma!

Merhaba arkadaşlar... Bu yazımda size kitap yorumu yapmayacağım. Bilmeyenleri bilgilendirmek amacıyla yazıyorum... Günümüzde çok yaygın olan kanser hastalığı ve çocuklarımız.. Maalesef bir çok çocuğumuz tedavi olmakta. 
Bizim elimizden gelen nedir biliyor musunuz? Onlar için kan vermek,gerektiği yerde ilik nakli olabilmek. 
Tabii bu her seferinde mümkün olamıyor. O zaman sırada ne var biliyor musunuz? Onları gülümsetebiliriz. Minicik bedenlerin minicik isteklerini karşılayıp onları kocaman gülümsetebiliriz. 
Bunu nasıl yapabiliriz peki? 
- Mümkünse bu miniklerimizin aileleriyle iletişime geçerek,
-Geçemiyorsak sosyal medyadan haberlerini alarak. 
  Bunu da https://www.facebook.com/leyladansonra?fref=ts adresinden detaylı bilgiyle alabiliriz.

Nedir LEYLADAN SONRA? diye sorarsanız da  sizi şu siteye davet ediyorum ; 
http://leyladansonra.com/

Buradan hediye bekleyen çocuklarımızı görebilir mail atarak onların isteklerini yerine getirebilirsiniz. Nerede olduğunuzun hiç bi önemi yok. Her şey sizin istemenize bağlı.

Hediye alamadınız mı? LÖSEV'e bağış yapabilirsiniz. 
Gerekli bilgiler için sizi şu siteye davet ediyorum ; 
http://www.losev.org.tr/v2/tr/default.asp#


Evet bazen bu da mümkün olamıyor. Maddiyat bazen izin veremiyor. Her çocuğumuza yardımcı olamıyoruz. O zaman da sizlere düşen şey paylaşmak... Siz yardım edemediğinizde emin olun birileri yardım edecektir. Lütfen duyarlı olalım. Sosyal medya elimizin altında,günün her saatinde. Ve emin olun bu sayede çok şey başarabiliyoruz. 
Sosyal medyayı bide bu şekilde kullanmaya ne dersiniz?

Şöyle bi bakıyorum da yapabileceğimiz çok şey varmış! Dua etmek de dahil... 


Bizim çocuklarımız..
Minicik bedenlerin size vereceği kocaman gülüşler için harekete geçin! Bir şeyler yapabilirsiniz. Elimden bir şey gelmiyor değil.. Gelir. Siz isteyin yeter ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder